Waar sta jij met je bedrijf in 2034? Een vraag die je niet iedere dag krijgt. In de bestseller ‘Built to Last’ onderzoekt Jim Collins wat de ‘geheimen’ zijn van de meest succesvolle bedrijven. Een belangrijke conclusie uit zijn onderzoek is dat organisaties met een langetermijn strategie significant beter presteren dan andere organisaties.
Plan een kennismakingOnze focus op vraagstukken die in het hier en nu aandacht vragen, is precies de reden waarom veel bedrijven geen ijzersterke strategie hebben. Misschien heb je wel een format ingevuld of een bierviltje beschreven. Maar een duidelijk plan dat richting geeft, structuur aanbrengt en jou en je team inspireert. Dat is er niet.
Misschien fantaseer je soms over jouw langetermijnstrategie, maar een helder omlijnde ambitie? Nee, in het hier en nu zijn er genoeg andere vraagstukken en uitdagingen die je aandacht vragen.
Herkenbaar?
De strategie voor jouw bedrijf van morgen vraagt om gerichte vertraging; tijd om jezelf en anderen te bevragen, verder te kijken dan de vraagstukken van vandaag. En dat is voor veel ondernemers moeilijker dan rennen in het hier en nu.
'Bouw je bedrijf van morgen' is een dag voor jou en je team waarin je in 1 dag de business strategie voor jouw bedrijf van morgen ontwikkelt.
Tijdens de dag word je meegenomen in theorie, krijg je praktische handvatten en tools aangereikt en word je begeleid en uitgedaagd om je strategie goed op papier te krijgen.
Concrete resultaten van de dag:
De dag is jouw gids naar versnelling en impact en draagt bij aan een fundament voor verdere groei en schaalbaarheid.
Samen bouwen aan jullie bedrijf van morgen? Ontwikkel in 1 dag een vernieuwd strategisch fundament voor je bedrijf. Door te verdiepen, te verbreden en te verbeelden komen jullie tot scenario’s die je niet voor mogelijk hield.
Plan een kennismaking